سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سزاوارتر مردم به بخشودن ، تواناترشان است به کیفر نمودن . [نهج البلاغه]
 
شنبه 95 آذر 6 , ساعت 6:15 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله معرفی گیاه وتیور Vetiveria zizanioide به منظور حفاظت خاک، زهکشی زیستی واستفاده از آبهای نامتعارف با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله معرفی گیاه وتیور Vetiveria zizanioide به منظور حفاظت خاک، زهکشی زیستی واستفاده از آبهای نامتعارف با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله معرفی گیاه وتیور Vetiveria zizanioide به منظور حفاظت خاک، زهکشی زیستی واستفاده از آبهای نامتعارف با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله معرفی گیاه وتیور Vetiveria zizanioide به منظور حفاظت خاک، زهکشی زیستی واستفاده از آبهای نامتعارف با word :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: سومین همایش ملی مدیریت شبکه های آبیاری و زهکشی

تعداد صفحات: 9

چکیده:

باتوجه به شرایط اقلیمی کشور ایران و بخصوص حجم بالای زباله و فاضلاب تولیدی، استفاده از گیاهانی که مقاوم به شرایط نامساعد محیطی بوده و کارایی بالایی در جذب فلزات سنگین محلول در آب دارند ضروری است. وتیور از جمله گیاهانی است که با ریشه های افشان، بسیارمنشعب و حجیم خود که تا عمق4-2 متر در خاک نفوذ می کنند باعث حفظ خاک و آب می شود . این گیاه در خاکهای اسیدی ، قلیایی و شور استقرار می یابد و در خاکهایی که فلزات سنگین دارند، نیز سازگاری و مقاومت داشته و قابلیت جذب عناصر محلول در آب را دارد. این گیاه در زهکشی و پالایش آبهای سطحی، بهبود کیفیت روان آبهای حاوی مواد شیمیائی کشاورزی، احیاء شیرابه زباله های شهری و زهاب های صنعتی کاربرد دارد. بررسیهای انجام شده نشان می دهد، چنانچه زهاب در پایین دست، در یک حوضچه جمع آوری شود، منبع مناسبی برای آبیاری گیاه و تیور خواهد بود بنابراین می توان این زهاب را به صورتی هدایت نمود تا هدر نرفته و در زمین نفوذ نکند. از ویژگیهای دیگر گیاه وتیور تثبیت آبراهه ها و کانالهای زهکشی و به طور کلی حفاظت خاک و آب و کاهش فرسایش می باشد. هدف این تحقیق معرفی گیاهی با نام وتیور گراس می باشد که کارایی بسیار بالایی در زمینه حفظ و بهبودکیفیت منابع آب دارد که به برخی ویژگیهای آن اشاره می گردد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ