سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلها را هوایى است و روى آوردنى و پشت کردنى ، پس دلها را آنگاه به کار گیرید که خواهان است و روى در کار ، چه دل اگر به ناخواه به کارى وادار شود ، کور گردد . [نهج البلاغه]
 
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 5:39 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تبیین نقش فرهنگ سازمانی در رفتار شهروند سازمانی مطالعه شرکتهای EPC با word دارای 31 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تبیین نقش فرهنگ سازمانی در رفتار شهروند سازمانی مطالعه شرکتهای EPC با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تبیین نقش فرهنگ سازمانی در رفتار شهروند سازمانی مطالعه شرکتهای EPC با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تبیین نقش فرهنگ سازمانی در رفتار شهروند سازمانی مطالعه شرکتهای EPC با word :

سال انتشار: 1387

محل انتشار: اولین کنفرانس ملی مدیریت رفتار شهروندی سازمانی

تعداد صفحات: 31

نویسنده(ها):

مهدی علیزاده – دانشجوی دکترای مدیریت منابع انسانی و مدرس دانشگاه
عباس شهرانی – کارشناس ارشد مدیریت دولتی

چکیده:

هدف این مقاله تبیین نقش فرهنگ سازمانی دررفتار شهروند سازمانی است فرهنگ سازمانی از زمان مطرح شدن از مهمترین و قابل بحث ترین موضوعات در زمینه رفتار سازمانی بوده است دراین مقاله پس از معرفی انواع مدلهای فرهنگ سازمانی مدل دنیسون که مدلی به نسبت جدیدتر و کامل تر است انتخاب گردید. این مدل فرهنگ سازمانی را براساس 4 بعد درگیر شدن در کار، سازگاری، انطباق پذیری و ماموریت مورد ارزیابی قرار میدهد و برای ارزیابی هریک از ابعاد چهار گانه مذکور سه شاخص تعریف شده است شاخصهای توانمندسازی، تیم سازی و توسعه قابلیت ها بعد درگیر شدن در کار را مورد سنجش قرار داده و شاخصهای ارزشهای بنیادین، توافق و هماهنگی و پیوستگی نیز بعد سازگاری را اندازه گیری می کنند ایجاد تغییر مشتری گرایی و یادگیری سازمانی شاخصهایی هستند که بعد انطباق پذیری را اندازه گیری می کنند و د رنهایت گرایش و جهت گیری استراتژیک اهداف و مقاصد و چشم انداز نیز شاخصهای مربوط به بعد رسالت را تشکیل میدهند در بخشدوم این مقاله ما به معرفی و شناسایی ابعاد رفتار شهروندسازمانی پرداخته و با کاوش در ادبیات موجود از الگوی دانشمندانی به نام البرت مورمن ارگان، نیهف، اسمیت، وان اسکاتر، مارک سی وان، اسمیت شش بعد را به عنوان ابعاد اصلی رفتار شهروند سازمانی شناسایی کردیم که این شش بعد شامل فدارکاری ، وظیفه شناسی، وفاداری ، توجه تحمل پذیری جوانمردی و مشارکت می باشد. در بخش اخر به بررسی تاثیر فرهنگ سازمانی برابعاد رفتار شهروندی می پردازیم

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 5:39 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی تاثیر زمان بر تغییرات ابعادی آلژینات (Elastic cromo (Kerr در شرایط آزمایشگاهی (In vitro) با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تاثیر زمان بر تغییرات ابعادی آلژینات (Elastic cromo (Kerr در شرایط آزمایشگاهی (In vitro) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تاثیر زمان بر تغییرات ابعادی آلژینات (Elastic cromo (Kerr در شرایط آزمایشگاهی (In vitro) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تاثیر زمان بر تغییرات ابعادی آلژینات (Elastic cromo (Kerr در شرایط آزمایشگاهی (In vitro) با word :

مقاله بررسی تاثیر زمان بر تغییرات ابعادی آلژینات (Elastic cromo (Kerr در شرایط آزمایشگاهی (In vitro) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1387 در تحقیق در علوم دندانپزشکی از صفحه 21 تا 26 منتشر شده است.
نام: بررسی تاثیر زمان بر تغییرات ابعادی آلژینات (Elastic cromo (Kerr در شرایط آزمایشگاهی (In vitro)
این مقاله دارای 6 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آلژینات
مقاله ثبات ابعادی
مقاله مدل آزمایشگاهی

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: ره شناس نینا
جناب آقای / سرکار خانم: سالاری محمدحسن
جناب آقای / سرکار خانم: حقیریان مونا

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
سابقه و هدف: هیدروکلوئیدهای برگشت ناپذیر (آلژینات) یکی از اصلی ترین مواد قالبگیری دندانی هستند که در سرتاسر جهان در بسیاری از زمینه های کلینیکی استفاده می شود. یکی از مشکلات طی ساخت پروتزها مساله تغییرات ابعادی آلژینات در پروسه قالبگیری و بعد از آن می باشد بنابراین هر پروتزی که به وسیله آن ساخته می شود در دهان منطبق نخواهد بود. هدف این مطالعه بررسی ثبات ابعادی آلژینات Elastic Cromo بعد از گذشت زمان می باشد لذا این تحقیق در سال تحصیلی 86 – 87 در بخش پروتزثابت دانشکده دندانپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی انجام شد.
مواد و روش ها: تحقیق به روش Experimental انجام گرفت. ابتدا مدل آزمایشگاهی شامل دو مخروط تهیه شد 20 قالب از نمونه با ماده آلژینات Elastic Cromoگرفته شد. سپس قالب ها در چهار شرایط نگهداری شدند: نیم ساعت – 24 ساعت -48 ساعت و 120 ساعت. قالب ها با گچ و لمیکس ریخته شدند. کستهای به دست آمده در چهار بعد توسط میکروسکوپ اندازه گیری شدند. ابعاد مورد بررسی عبارت بودند از: قطر بزرگ و کوچک و ارتفاع و فاصله بین دو مخروط سپس نتایج به وسیله آزمون ANOVAمورد بررسی قرار گرفت.
یافته ها: نتایج نشان داد که در ابعاد”بزرگترین قطر، کوچکترین قطر، ارتفاع و فاصله” بین چهار زمان قالب ریزی اختلاف معنی داری مشاهده نمی شود. تغییرات ابعادی ارتفاع و فاصله در همه زمان ها در محدوده استاندارد ADA (کمتر از 15 درصد) هستند، اما تغییرات ابعادی بزرگترین قطر فقط در 24 ساعت و تغییرات ابعادی کوچکترین قطر تنها در نیم ساعت در محدوده استاندارد می باشد.
نتیجه گیری: آلژینات Elastic Cromo برای یک دوره 5 روزه (120 ساعته) دارای ثبات ابعادی نیست اما زمان قالب ریزی در طی این مدت 5 روز تاثیری بر تغییرات ابعادی کستهای حاصل از آن ندارد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 5:39 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مقایسه نتایج سه روش جراحی آرتروپلاستی در بیماران مبتلا به آنکیلوز مفصل تمپورومندیبولار با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مقایسه نتایج سه روش جراحی آرتروپلاستی در بیماران مبتلا به آنکیلوز مفصل تمپورومندیبولار با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مقایسه نتایج سه روش جراحی آرتروپلاستی در بیماران مبتلا به آنکیلوز مفصل تمپورومندیبولار با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مقایسه نتایج سه روش جراحی آرتروپلاستی در بیماران مبتلا به آنکیلوز مفصل تمپورومندیبولار با word :

مقاله مقایسه نتایج سه روش جراحی آرتروپلاستی در بیماران مبتلا به آنکیلوز مفصل تمپورومندیبولار با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1388 در نشریه جراحی ایران از صفحه 26 تا 31 منتشر شده است.
نام: مقایسه نتایج سه روش جراحی آرتروپلاستی در بیماران مبتلا به آنکیلوز مفصل تمپورومندیبولار
این مقاله دارای 6 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله آنکیلوز مفصل تمپورومندیبولار
مقاله آرتروپلاستی
مقاله گرافت کوستوکندرال
مقاله فاسیای تمپورال
مقاله پروتز سیلیکون

نویسنده(ها):
جناب آقای / سرکار خانم: حسنی محمداسماعیل
جناب آقای / سرکار خانم: سیدفروتن سیدکمال
جناب آقای / سرکار خانم: لطیفی نوراحمد
جناب آقای / سرکار خانم: نمازی هادی
جناب آقای / سرکار خانم: موسوی سیدجابر

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
زمینه و هدف: آنکیلوز مفصل تمپورومندیبولار [Temporomandibular (TMJ)] علاوه بر محدودیت باز شدن دهان باعث بهداشت ضعیف دهان، آبسه دندان و ایجاد دفرمیتی و غیرقرینگی در ناحیه صورت می شود. علیرغم اینکه در رابطه با کارایی روش های مختلف آرتروپلاستی TMJ تحقیقات متعددی انجام شده است، ولی کماکان در مورد بهترین روش ترمیم آنکیلوز TMJ اختلاف نظر وجود دارد. هدف از انجام این مطالعه، مقایسه سه روش جراحی استفاده از گرافت کوستوکندرال[Costo-Chondral Graft (CCG)] ، گرافت با استفاده از فاسیای تمپورال وگرافت با به کارگیری پروتز سیلیکون در درمان آنکیلوز مفصل تمپورومندیبولار می باشد.
مواد و روش ها: طی سال های 1376 الی 1386 تعداد 34 بیمار که با تشخیص آنکیلوز TMJ در بیمارستان حضرت فاطمه (س) بستری شده و تحت جراحی آرتروپلاستی Interpositional Gap قرار گرفته بودند، وارد مطالعه شدند. از این تعداد 10 بیمار با روش CCG،10 بیمار با روش اینترپوزیشن با پروتز سیلیکون و 14 بیمار با روش آرتروپلاستی با فاسیای تمپورال تحت جراحی آرتروپلاستی قرار گرفتند. نتایج سه روش فوق پس از پیگیری حداقل 7 ماهه مورد بررسی و مقایسه قرار گرفت. جهت مقایسه نتایج جراحی در گروه های مختلف بیماران (داده های کیفی – اسمی دوحالته) از آزمون کای اسکور استفاده شد.
یافته ها: شایعترین علت آنکیلوز در مطالعه حاضر تروما (529%) بوده است. 19 بیمار عمل جراحی دو طرفه داشته اند که در 12 بیمار (632%) عمل جراحی با شکست و در 7 بیمار (368%) با موفقیت همراه بوده است. در مجموع 29 بیمار از فیزیوتراپی استفاده کرده اند، که از این تعداد در 12 بیمار (414% ) عمل جراحی با شکست و در 17 بیمار (586%) با موفقیت همراه بوده است. 5 بیمار نیز بدون فیزیوتراپی پیگیری شده اند که از این تعداد، نتیجه درمان در 4 بیمار (80%) با شکست و در یک بیمار (20%) با موفقیت همراه بوده است.
نتیجه گیری: در مقایسه نتایج اعمال جراحی یکطرفه و دو طرفه موفقیت عمل جراحی یک طرفه بصورت معنی داری بیشتر بوده است(P=0.03) ، در حالیکه بطور کلی میزان موفقیت سه روش جراحی مذکور یکسان بوده و مقایسه نتایج اعمال جراحی با یا بدون فیزیوتراپی نیز بیانگر تفاوت معنی دار آماری بین گروه ها نبوده است (P>0.05).

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 5:38 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله توسعه پایدار و آلودگی محیطی با تأکید بر ریزگردها (نمونه مورد مطالعه: شهر اهواز) با word دارای 10 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله توسعه پایدار و آلودگی محیطی با تأکید بر ریزگردها (نمونه مورد مطالعه: شهر اهواز) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله توسعه پایدار و آلودگی محیطی با تأکید بر ریزگردها (نمونه مورد مطالعه: شهر اهواز) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله توسعه پایدار و آلودگی محیطی با تأکید بر ریزگردها (نمونه مورد مطالعه: شهر اهواز) با word :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: اولین همایش ملی جغرافیا، مخاطرات محیطی و توسعه پایدار
تعداد صفحات: 10
نویسنده(ها):
سعید ملکی – استادیار جغرافیا و برنامه ریزی شهری دانشگاه شهید چمران اهواز
سجاد ملایی قلعه محمد – دانشجوی کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی دانشگاه شهید چمران اهواز
سجاد منفرد – دانشجوی کارشناسی ارشد جغرافیا و برنامه ریزی دانشگاه شهید چمران اهواز

چکیده:
توسعه پایدار دارای ملازمت نزدیک با مقوله های سلامت و محیط زیست می باشد. این ارتباطبه گونهای ست که محاسبه منافع و دست آوردها در تمامی پروژه ها بدون در نظر گرفتن هزینه هایمحیطی ناقص و ناکامل می باشد. مقولهای که در بسیاری از کشورهای در حال توسعه مانند کشور ماهنوز هم ناشناخته است. تحقیق حاضر به بررسی کیفیت هوای شهر اهواز از دیدگاه توسعه پایداریمیپردازد. فرض اولیه بر عدم تطابق کیفیت هوای شهر اهواز(از لحاظ غلظت ریزگردها) با توسعهپایدار میباشد. بنابر یافتههای تحقیق یکی از مهمترین چالشهای محیطی شهر اهواز جریانریزگردهای ورودی از سمت غرب به این شهر می باشد. نتیجتاًً پژوهش حاضر به این نتیجه رسیدهاست که کیفیت هوایی وزیست محیطی شهر اهواز هیچ نشانی از توسعه پایدار به همراه ندارد. روشانجام این پژوهشتوصیفی- تحلیلی و به صورت اسنادی و کتابخانه ای بوده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 5:38 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله سطح بندی سکونتگاه های شهری و روستایی به منظور دستیابی به توسعه پایدار شهری و منطقه ای (نمونه موردی:شهرستان مرند ) با word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سطح بندی سکونتگاه های شهری و روستایی به منظور دستیابی به توسعه پایدار شهری و منطقه ای (نمونه موردی:شهرستان مرند ) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سطح بندی سکونتگاه های شهری و روستایی به منظور دستیابی به توسعه پایدار شهری و منطقه ای (نمونه موردی:شهرستان مرند ) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سطح بندی سکونتگاه های شهری و روستایی به منظور دستیابی به توسعه پایدار شهری و منطقه ای (نمونه موردی:شهرستان مرند ) با word :

سال انتشار: 1394
محل انتشار: دومین کنفرانس ملی توسعه علوم مهندسی
تعداد صفحات: 13
نویسنده(ها):
حمید پورحسین روشن – کارشناس ارشد شهرسازی ، دانشکده معماری و شهرسازی ، گروه برنامه ریزی شهری و منطقه ای، دانشگاه شهید بهشتی
صدیقه علی اکبری – کارشناس ارشد شهرسازی ، دانشکده معماری و شهرسازی ، گروه طراحی شهری، دانشگاه آزاد قزوین

چکیده:
تعیین حوزه های شهری و روستایی و سلسله مراتب عملکردی در سطح شهرستان ، جهت متناسب نمودن توزیع فعالیتها در ناحیه، بااستفاده از معیارهای مختلفی از جمله معیار های جمعیت و فاصله صورت می پذیرد. با توجه به نگرش فضایی نسبت به محدوده سلسلهمراتبی عملکردی- خدماتی فعالیت ها، بایستی خدمات در منطقه با توزیع نسبتاً مناسب و عادلانهای صورت بگیرد. ایجاد سلسله مراتبعملکردی- خدماتی در فضای منطقه ای با توجه به موقعیت جغرافیایی، دسترسی، جمعیت ، شبکه ارتباطی- زیربنایی، تقسیمات ومرکزیت سیاسی- اداری، مسایل امنیتی- استراژیکی، همگنی های فرهنگی- اجتماعی، اقتصادی و محیطی از اولویت هایی هستند کهمی توانند بر تعادل فضایی کمک کنند. همچنین جهت تحقق توسعه پایدار منطقه ای ، برنامه ریزی توسعه باید در همه ابعاد شهری وروستایی انجام شود و بی توجهی و یا کم توجهی بدان، موجب فاصله گرفتن کشور از فرایند عمل توسعه خواهد بود.لذا رسیدن به توسعهپایدار کشور نیازمند توجه همزمان به مناطق شهری و روستایی و تأکید بر ارتقاء روستاها به عنوان بخشی از جامعه کم برخوردار و کمترتوسعه یافته هستند ، می باشد.درپژوهش حاضرسعی شده است توزیع فضایی سکونتگاه های انسانی شهرستان مرند را با توجه به ساختار نظام شهری و حوزه های همپیوند موجود تحلیل گردیده ، سپس نظام شهری و حوزه های هم پیوند مطلوب تا سال 1410 پیشنهاد گردد، در مرحله بعد روستاهایشهرستان مرند با شاخص مرکزیت سطح بندی شده ، در نهایت 2 مرکز منظومه، 8 مرکز مجموعه و 12 مرکز حوزه ا ز میان 103 روستامشخص شده است تا با ارائه پیشنهاداتی با هدف تجهیز و تقویت آنها، دسترسی بهینه به منابع و توسعه پایدار منطقه ای فراهم گردد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ