سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درس و فراگیری دانش، مایه باروری شناخت است . [امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 آبان 20 , ساعت 6:34 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله سیستم هوشمند مدیریت کالاهای شرکت توزیع برق بر برمبنای تکنولوژی RFID و پردازنده های 32 بیتی با word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله سیستم هوشمند مدیریت کالاهای شرکت توزیع برق بر برمبنای تکنولوژی RFID و پردازنده های 32 بیتی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله سیستم هوشمند مدیریت کالاهای شرکت توزیع برق بر برمبنای تکنولوژی RFID و پردازنده های 32 بیتی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله سیستم هوشمند مدیریت کالاهای شرکت توزیع برق بر برمبنای تکنولوژی RFID و پردازنده های 32 بیتی با word :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: هفدهمین کنفرانس سراسری شبکه های توزیع نیروی برق
تعداد صفحات: 5
چکیده:
در این پروژه سعی شده است با استفاده از فناوری RFID و پردازنده ی 32 بیتی ( SAM7x256 ) سخت‌افزاری طراحی شود که بتوان صورت هوشمند بر روی کالاهای شرکت کنترل و نظارت داشته باشد . برای این منظور یک نرم‌افزار نیز طراحی گردیده است که امکان دسترسی به اطلاعات کالاهای شرکت را در لایه‌های مدیریتی متفاوت فراهم می‌سازد و همچنین قابلیت گزارش گیری های متفاوتی را به مدیران می‌دهد تا از کالاهایی که در اختیار آن‌هاست اطلاعات لحظه‌ای داشته‌باشند. در قسمت I مقدمه‌ای آورده شده است که علت نیاز سازمان‌ها را به سیستم مدیریت یک حالت در آن شرح داده است و در قسمت II اهدافی که در این مقاله دنبال کرده‌ایم را برشمرده ایم. در قسمت III تکنولوژی RFID را معرفی نمودیم و سه بخش اصلی مقاله گلایه نرم‌افزاری و نتایج پیاده‌سازی آزمایشی سیستم به ترتیب در بخش‌های VI,V,IV مقاله آورده شده است و در انتها در بخش VII منابع مقاله ارائه گردیده است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آبان 20 , ساعت 6:34 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله مدل مفهومی تاثیر فناوری اطلاعات (IT) بر ویژگیهای کیفی اطلاعات حسابداری با word دارای 20 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل مفهومی تاثیر فناوری اطلاعات (IT) بر ویژگیهای کیفی اطلاعات حسابداری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل مفهومی تاثیر فناوری اطلاعات (IT) بر ویژگیهای کیفی اطلاعات حسابداری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل مفهومی تاثیر فناوری اطلاعات (IT) بر ویژگیهای کیفی اطلاعات حسابداری با word :

سال انتشار: 1385

محل انتشار: دومین کنفرانس بین المللی مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات

تعداد صفحات: 20

چکیده:

هدف اصلی مقاله حاضر " ارائه مدل مفهومی تاثیر فناوری اطلاعات (IT) بر ویژگی های کیفی اطلاعات حسابداری" بوده و به این ترتیب سوال اصلی بدین صورت بیان شد: تاثیر فناوری اطلاعات بر هر یک از ویژگی های کیفی اطلاعاتحسابداری چگونه است؟ با توجه به اینکه اطلاعات حسابداری ، حاصل گزارشگری است. بنابراین بر اساس مطالعهگسترده مبانی نظری، انواع نوع گزارشگری که با بکارگیری IT بدست می آید بررسی شد و سپس اطلاعات حاصل از آنگزارشگری، ازنظر کیفیت مورد بررسی قرار گرفت. در نهایت شبکه منطقی تاثیر فناوری اطلاعات (IT) بر ویژگیهای کیفی اطلاعات حسابداری تدوین و مدل مفهومی آن ارایه گردید. مدل مفهومی نشان میدهد که فناوری اطلاعات باعث افزایش مربوط بودن اطلاعات حسابداری و کاهش قابلیت اعتماد آن می شود و قابلیت مقایسه را نیز به میزان کم افزایش می دهد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آبان 20 , ساعت 6:34 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله وصیت نامه های امیرالمومنین علی (ع) با word دارای 13 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله وصیت نامه های امیرالمومنین علی (ع) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله وصیت نامه های امیرالمومنین علی (ع) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله وصیت نامه های امیرالمومنین علی (ع) با word :

مقدمه:
انسان و جنگ
یکی از مسایل زندگی انسان در طول تاریخ، جنگ بوده است. این پدیده عمری بسیار طولانی دارد و قدمت ان به آغاز خلقت بشر می رسد. اندک زمانی پس از آفرینش حضرت آدم نیز، بین فرزندان او جنگ و نزاع درگرفت و دامنه آن تا امروز هم چنان ادامه دارد. برای جنگیدن، ابزار و آلاتی لازم بود که برای تهیه و ساخت آن در طول زمان، انسان استعدادهای جسمی و ذهنی خود را به کار گرفته است. با گذشت عمر جهان و پدید آمدن دوره های مختلف، ابزار و آلات جنگی و شیوه های نبرد نیز کاملتر و جدیدتر شده است؛ تا جایی که در دنیای امروز شیوه هایی چون «جنگهای الکترونیکی» و «جنگ ستارگان» مطرح شده است.
عللی که انسان را به جنگ کشیده، متفاوت بوده است. مسأله اساسی آن است که جنگ به اشکال گوناگون در زندگی انسان وجود دارد، چه به صورت دفاع به منظور دفع تجاوز دشمن و چه به شکل تعرض یا به منظور سلطه گری، شهرت طلبی، حرص و طمع.

جهاد در نهج البلاغه
علی (ع) پرچمدار جهاد و مبارزه در راه خدا
“به خدا قسم اگر من تنها، با دشمنان اسلام رو به رو شوم و آنها تمام روی زمین را پر کرده باشند، باک نداشته و نمی هراسم و بدون ذره ای بیم و هراس با آنان رو به رو می¬گردم.”
یاران پیامبر اسلام (ص) با تمام توان، و با مال و جان در راه خدا جهاد کردند، ولی تاریخ اسلام و جهان هیچ شخصی را که بتواند فداکاری،‌ رشادت و شجاعت و اخلاص حضرت علی (ع) را در راه خدا و دین داشته باشد، به خود ندیده است.
قدم، قلم، بیان، شمشیر و تمام زندگی علی (ع) در راه خدا و در راه جهاد و مبارزه بود و در همه حال، به مصلحت اسلام می اندیشید.
علی (ع) با قطع نظر از تمام اوصاف انسانیش که او را پس از پیامبر (ص)، شخص درجه یک اسلام معرفی می کند، افسر نمونه اسلام هم بوده است.
فتوحات جنگی به استثنای جنگ تبوک، به پرچم داری و فداکاری او بوده است. در هر نوع جهادی، تا آنجا برجستگی و امتیاز داشت که احدی بر او سبقت نمی گرفت. در همه جنگها در صف اول مقدم بود و از آغاز نوجوانی تا پایان آخرین لحظه زندگی اش، در جهاد دایم به سر می برد.

امیرالمؤمنین (ع) می فرماید: “من هنوز بیست سالم نشده بود که قدم به میدان جنگ گذاشتم … چهل سال است که من به فنون سربازی آشنایی و سابقه دارم. هفتاد نبرد نامی را در عهد پیغمبر (ص) با نقشه های صحیح خود گشوده، پرچم پیروزی اسلام را بر بلندترین دژهای دشمن به اهتزاز درآوردم.”
اگر مصلحت اقتضای نبرد می کرد، قهرمانانه در جنگ شرکت می جست و به استقبال شهادت می شتافت. چنان که خود چنین فرموده است: “سوگند بدان کسی که جان پسر ابی طالب به دست اوست، که هنوز ضربت شمشیر خوردن بر من آسانتر است از مردن در بستری که در غیر طاعت خدا باشد.”
در زمان صلح، با زبان فصیح و قلم بلیغ و بیان دلنشین خود، به دعوت به حق مبادرت می نمود. با تمام این عظمت می فرمود: اگر همه حکومت زمین و آسمان را در مقابل درآوردن پوست جوی از دهان مورچه ای به من بدهند، چنین عملی انجام نخواهد داد. این است سرباز اسلام، الگوی تمام و کمال برای رزمندگان، افسران و فرماندهان و همه مسلمین دنیا.

با آن که در طول این کتاب در هر فصلی و در کنار آیات الهی، فرمایشات علی (ع) زینت بخش بعضی صفحات بوده است، دریغ است که فصل جداگانه ای را به بیانات شیوا و دلنشین علی (ع) در نهج البلاغه، که خود قهرمان میدان جهاد و مبارزه بود اختصاص ندهیم. هر چند که این فصل منتخبی است از فرموده های امیرالمؤمنان (ع) و طبیعی است آوردن کلیه مطالبی که در رابطه با جهاد است و تفسیر و توضیح آن بر عهده اهل علم و دانشمندان فاصل می باشد.
در این فصل ابتدا، فرازهایی از سخنان امیرالمؤمنین (ع) در نهج البلاغه آورده می شود که شامل فضیلت جهاد و پایداری و مقاومت در جهاد، فنون مبارزه و روش جنگ و … در پایان و در آخرین قسمت، اوصاف و شرایط سربازان ارتش اسلام،‌ آورده می شود.

الف: علی (ع) و جهاد
1- مساعدت و یاری کردن همر زمان
یک فرد جنگجو و دلیر و شجاع شخصی است که از خویش دفاع کرده و دشمن را پراکنده نموده، منکوب سازد و بعد از آن بدون درنگ به یاری برادر خود بشتابد. بای یک شخص مسلمان، هرگز این صفت پسندیده نیست که دشمن خویش را به حال خود واگذارد، تا این دشمن با دشمن برادر خود، همدست شده به اتفاق، آهنگ جنگ او کنند.
2- فرار از میدان جنگ، باعث خشم خداست
به خدا قسم اگر از زیر شمشیر دنیا فرار کنید، از شمشیر آخرت به سلامت نمی مانید، اگر از نبرد فرار نمایید، خداوند درهای رحمت را به روی شما بسته و در خشم او گرفتار می شوید. یک لحظه در کار حمله و نبرد، کوتاهی نکنید. وای بر کسی که ار میدان جنگ فرار کند، زیرا ثمره این کار در دنیا، خواری و ننگ و در آخرت هم، سوز آتش را تحمل نمودن است و هلاکتهای بی درنگ نصیب می گردد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آبان 20 , ساعت 6:33 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله Estimating Environmental Flow for Millhaven Creek, Canada با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله Estimating Environmental Flow for Millhaven Creek, Canada با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله Estimating Environmental Flow for Millhaven Creek, Canada با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله Estimating Environmental Flow for Millhaven Creek, Canada با word :

سال انتشار: 1391
محل انتشار: نهمین کنگره بین المللی مهندسی عمران
تعداد صفحات: 8
چکیده:

As water resources around the world become under increasing pressure, allocating water between abstractors and the environment needs to be based progressively more on sound science. In recent years, many hydrology-based approaches have been used to assess the environmental flows in various river systems over the globe. In this study, the potential environmental flows in Millhaven Creek in Canada were investigated using two desktop hydrological methods FDC shifting, Desktop Reserve Model(DRM). Results were compared with the Tennant, Tessman and the FDC methods. The results indicatedthat the minimum, medium, and high levels of the environmental flow requirements amounted to 0.29(FDC shifting- Class A), 0.67 (DRM Class B) and 1.49 (DRM Class C) m3/s, respectively, and these flows are equivalent to 78%, 33%, and 14% of MAR. None of the examined methods appear to be definitively the answer for EFR in the Millhaven Creek

 

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
پنج شنبه 95 آبان 20 , ساعت 6:33 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله Internal and External Protection of Gas Turbine Blades by Slurry Silicoaluminizing Process با word دارای 9 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله Internal and External Protection of Gas Turbine Blades by Slurry Silicoaluminizing Process با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله Internal and External Protection of Gas Turbine Blades by Slurry Silicoaluminizing Process با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله Internal and External Protection of Gas Turbine Blades by Slurry Silicoaluminizing Process با word :

سال انتشار: 1386

محل انتشار: دهمین کنگره ملی خوردگی ایران

تعداد صفحات: 9

چکیده:

External and internal surfaces of the blade airfoils are exposed to the gas turbine operating environment, which is both thermally and chemically hostile. Diffusion ahlminide coatings are particularly useful for providing environmental protection to components equipped with internal cooling passages because they are able to provide environmental protection without significantly reducing the cross-sections of the coolingpassages.In this study. slwry method was utilized to apply plain aluminide and Si-modifiedahlminide coatings onto external and internal surfaces of Ni-base super alloys of In738LC and GTD-l11. The thicknesses of applied coatings onto external and internal sample surfaceswere 70-90 um and 30-60 um, respectively. The microstructures ofthe coatings have been investigated using SEM. EDS, XRD and. TEM. The examinations showed that the Al-Si coating is an intermetallic nickel aJllminjde coating with asiliconenriched outer layer that contains silicide precipitates. The intermetallic phase was formed by an inward diffusion of aluminum. Based on the XRD results obtained. it was found that the Al-Si coatings with sufficient silicon promote the formation of some SiCh oxides in conjunction with AhO] and results in improving the oxidation resistance of ahlminide coatings.

 

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
   1   2   3   4   5   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ