سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه به هرچه از او پرسیده می شود پاسخ می دهد، بی گمان دیوانه است [امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 آبان 20 , ساعت 6:31 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله عوامل تاثیرگذار بر رفتار تغذیه ای زنان کارگر بر پایه «مدل تلفیقی تئوری رفتار برنامه ریزی شده و خودکارآمدی»: یک رویکرد کیفی با word دارای 11 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عوامل تاثیرگذار بر رفتار تغذیه ای زنان کارگر بر پایه «مدل تلفیقی تئوری رفتار برنامه ریزی شده و خودکارآمدی»: یک رویکرد کیفی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عوامل تاثیرگذار بر رفتار تغذیه ای زنان کارگر بر پایه «مدل تلفیقی تئوری رفتار برنامه ریزی شده و خودکارآمدی»: یک رویکرد کیفی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عوامل تاثیرگذار بر رفتار تغذیه ای زنان کارگر بر پایه «مدل تلفیقی تئوری رفتار برنامه ریزی شده و خودکارآمدی»: یک رویکرد کیفی با word :

مقاله عوامل تاثیرگذار بر رفتار تغذیه ای زنان کارگر بر پایه «مدل تلفیقی تئوری رفتار برنامه ریزی شده و خودکارآمدی»: یک رویکرد کیفی با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در پاییز 1389 در حکیم از صفحه 199 تا 209 منتشر شده است.
نام: عوامل تاثیرگذار بر رفتار تغذیه ای زنان کارگر بر پایه «مدل تلفیقی تئوری رفتار برنامه ریزی شده و خودکارآمدی»: یک رویکرد کیفی
این مقاله دارای 11 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله رفتار
مقاله تغذیه
مقاله زنان کارگر
مقاله تئوری رفتار برنامه ریزی شده
مقاله خودکارآمدی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه: تغذیه غلط از مهم ترین علل ایجاد بیماری های مزمن است که باعث افزایش هزینه درمان، افزایش ساعات مرخصی و در نهایت نیروی کار غیرموثر می گردد. تحقیق حاضر جهت درک عوامل موثر بر رفتار تغذیه ای زنان کارگر به عنوان پایه ای برای برنامه ریزی های آموزشی انجام گرفت.
روش کار: این مطالعه کیفی بخشی از یک پژوهش تلفیقی متوالی کیفی-کمی در زمینه عوامل موثر بر رفتار تغذیه ای زنان کارگر سنین باروری بر پایه «مدل تلفیقی تئوری رفتار برنامه ریزی شده و خودکارآمدی» می باشد. در این تحقیق، نمونه گیری مبتنی بر هدف و با حداکثر تنوع از بین زنان کارگر شاغل در کارخانجات شهرک صنعتی عباس آباد پاکدشت صورت گرفت و 70 نفر از زنان کارگر 20 تا 45 ساله با حضور در جلسات بحث گروهی متمرکز، تجارب خود را پیرامون عوامل موثر بر رفتار تغذیه ای زنان کارگر بیان نمودند. سپس تحلیل داده ها با روش تحلیل محتوا به شیوه قراردادی انجام گرفت.
یافته ها: یافته ها نشان داد که زنان کارگر نگرش نسبتا خوبی در مورد تغذیه سالم دارند. اهمیت به نظرات همسر و فرزندان از مهم ترین هنجارهای ذهنی موثر بر تغذیه آنان است. فرهنگ تغذیه ای جامعه و نقش مادر در رفتارهای تغذیه ای خانواده نیز مورد اشاره قرار گرفت. محدودیت های زمانی و مکانی از مهم ترین موانع انجام تغذیه سالم قلمداد گردید. همچنین زنان کارگر از خودکارآمدی کافی در برنامه ریزی برای تغذیه سالم برخوردار نبودند.
نتیجه گیری: رفتارها و عادات زنان کارگر تحت تاثیر اطلاعات، فرهنگ غذایی و محدودیت های زمانی و مکانی می باشد. از آنجا که زنان کارگر نقش مهمی در ایجاد عادات تغذیه ای خانواده دارند، آموزش آنان می تواند باعث ارتقا رفتار تغذیه ای خانواده شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ