سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرکه از سخن چین پیروی کند، دوست را ازدست می دهد . [امام علی علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 آبان 20 , ساعت 6:32 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله طراحی مدل نقش رسانه های جمعی در مدیریت مرحله پیش از بحران با word دارای 23 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی مدل نقش رسانه های جمعی در مدیریت مرحله پیش از بحران با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی مدل نقش رسانه های جمعی در مدیریت مرحله پیش از بحران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی مدل نقش رسانه های جمعی در مدیریت مرحله پیش از بحران با word :

مقاله طراحی مدل نقش رسانه های جمعی در مدیریت مرحله پیش از بحران با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار 1389 در فصلنامه علوم مدیریت ایران از صفحه 89 تا 111 منتشر شده است.
نام: طراحی مدل نقش رسانه های جمعی در مدیریت مرحله پیش از بحران
این مقاله دارای 23 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله بحران
مقاله مدیریت بحران
مقاله مرحله پیش از بحران
مقاله رسانه های جمعی
مقاله تئوری سازی داده بنیاد

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
وقوع انواع بحران ها در جوامع امروزی و لطمات و آسیب های فراوان آن ها باعث شده در چند دهه اخیر مدل های گوناگونی در حوزه مدیریت بحران ارایه گردد، اما معمولا مرحله پیش از بحران در این مدل ها مغفول واقع می شود. هدف این مقاله بررسی نقش رسانه های جمعی به عنوان قدرتمند ترین ابزار مدیریت افکار عمومی در مدیریت مرحله پیش از بحران و رسیدن به مدلی در این خصوص است. برای رسیدن به مولفه های این مدل افرادی که در حوزه رسانه و مدیریت بحران هم خبرگی آکادمیک و هم خبرگی تجربی داشتند، برگزیده شدند و با آن ها مصاحبه عمیق شد. با تجزیه و تحلیل این مصاحبه ها به روش تئوری سازی داده بنیاد، «مدل پروانه ای نقش رسانه ها در مدیریت مرحله پیش از بحران» طراحی شد. بر اساس این مدل، رسانه ها در مدیریت مرحله پیش از بحران پنج کارکرد اصلی رصد و پایش محیط، آموزش، هدایت افکار عمومی، اطلاع رسانی و ایجاد همبستگی عمومی دارند. یافته های این پژوهش نشان می دهد که رسانه ها می توانند در مدیریت مرحله پیش از بحران نقش به سزایی داشته باشند و لذا توصیه می شود با عمل بر اساس مدل ارایه شده به پیش بینی به موقع بحران، پیش گیری از آن و آمادگی برای مقابله با آن بپردازند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ