سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر بختیارى را بخت برگشتنى است ، و آنچه برگشت پندارى نبوده و نیست . [نهج البلاغه]
 
پنج شنبه 95 آبان 20 , ساعت 6:33 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله بررسی شیوع تریکومونیازیس در کبوتران شهر کازرون با word دارای 6 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی شیوع تریکومونیازیس در کبوتران شهر کازرون با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی شیوع تریکومونیازیس در کبوتران شهر کازرون با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی شیوع تریکومونیازیس در کبوتران شهر کازرون با word :

مقاله بررسی شیوع تریکومونیازیس در کبوتران شهر کازرون با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در 1389 در پژوهش های بالینی دام های بزرگ (دامپزشکی) از صفحه 31 تا 36 منتشر شده است.
نام: بررسی شیوع تریکومونیازیس در کبوتران شهر کازرون
این مقاله دارای 6 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تریکومونیازیس
مقاله کبوتر
مقاله کازرون
مقاله تریکوموناس گالینه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
جهت مطالعه تریکومونیازیس در کبوترهای شهر کازرون ، از دی ماه 1387 تا مهرماه 1388 با استفاده از روش گسترش مرطوب روی لام و با تهیه سوآپ از ناحیه دهان و حنجره، 300 قطعه کبوتر در 3 گروه سنی زیر یکسال، تا دو سال و بالای دو سال بررسی شدند. از تعداد کل 300 کبوتر، 257 قطعه (856%) آلوده و 43 قطعه (1444) غیر آلوده بودند.در گروه سنی زیر یکسال آلودگی بیشتری دیده شد که معادل 89% بود.در گروه سنی تا دو سال 85% و گروه سنی بالای 2 سال 83% آلودگی دیده شد.از 150 قطعه کبوتر ماده ، 132 قطعه ((88% و از تعداد 150 قطعه نر، 123 قطعه (833) آلوده بودند. در بررسی فصلی، در فصول گرم (اردیبهشت تا مهر) از 150 قطعه کبوتر مورد بررسی، 134 قطعه (893) و از 150 قطعه مورد بررسی در فصل سرد(دی تا اردیبهشت) ، 123 قطعه، (82%) آلوده بودند. به طور کلی، میزان شیوع تریکوموناس گالینه در کبوترهای بومی کازرون بسیار بالا دیده شد. آلودگی در فصل گرم تا حدودی بیشتر از فصل سرد و در جنس ماده بیشتر از جنس نر دیده شد. در کبوترهای جوان میزان شیوع بالاتری از کبوترهای مسن دیده شد. نتایج حاصل با استفاده از آزمون Z ونرم افزار Spss15 مورد بررسی قرار گرفتند. به طور کلی اختلاف آماری معنی دار در سنین مختلف، کبوتران نر و ماده و همچنین فصول سرد و گرم دیده نشد(P³005).

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ