سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کسی که مردم را دست می اندازد، نباید [امام صادق علیه السلام]
 
پنج شنبه 95 آبان 20 , ساعت 6:33 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ساخت لایه های نازک اکسیدروی با استفاده از اکسیداسیون حرارتی لایه های سولفیدروی برای کاربرد در ادوات نوری UV با word دارای 3 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ساخت لایه های نازک اکسیدروی با استفاده از اکسیداسیون حرارتی لایه های سولفیدروی برای کاربرد در ادوات نوری UV با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ساخت لایه های نازک اکسیدروی با استفاده از اکسیداسیون حرارتی لایه های سولفیدروی برای کاربرد در ادوات نوری UV با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ساخت لایه های نازک اکسیدروی با استفاده از اکسیداسیون حرارتی لایه های سولفیدروی برای کاربرد در ادوات نوری UV با word :

سال انتشار: 1385

محل انتشار: سیزدهمین کنفرانس اپتیک و فوتونیک ایران

تعداد صفحات: 3

چکیده:

لایه های اکسید روی (ZnO) با اکسیداسیون حرارتی لایه های سولفید روی (ZnS) تهیه شد . لایه های سولفید روی با ضخامت nm200 روی زیر لایه های کوارتز با تبخیر حرارتی در دمای 200 °Cلایه گذاری و در محیط هوا گرمادهی شدند . آنالیزهای XRD و EDX نشان داد که گرمادهی در دماهای زیر 300 °C باعث بهبود خواص ساختاری و اپتیکی لای ههای سولفید روی شده است. در حالیکه دماهای بین 450-400 °C باعث تبدیل کامل سولفید روی به اکسید روی شده است . آنالیز فتولومینسانس (PL) لایه های اکسید روی گرمادهی شده در دمای 500 °C نشان داد که تنها یک گسیل فرابنفش (UV) که مربوط به گاف انرژی لایه است، در طول موج 372nm وجود دارد . هیچ گسیل دیگری در محدوده نور سبز ، که نشا ن دهنده وجود ترازهای تله نا شی از جاهای خالی اکسیژن در لایه است ، دیده نشد.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ