سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ملایم باش ؛ زیرا هرکه ملایم باشد، همواره ازدوستی کسانش برخوردار می شود . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 95 آذر 6 , ساعت 6:10 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارزیابی آموزش کمک های اولیه به داوطلبان کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارزیابی آموزش کمک های اولیه به داوطلبان کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارزیابی آموزش کمک های اولیه به داوطلبان کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارزیابی آموزش کمک های اولیه به داوطلبان کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با word :

مقاله ارزیابی آموزش کمک های اولیه به داوطلبان کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران با word که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار 1389 در مجله اپیدمیولوژی ایران از صفحه 10 تا 17 منتشر شده است.
نام: ارزیابی آموزش کمک های اولیه به داوطلبان کانون های دانش آموزی جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران
این مقاله دارای 8 صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله کمک اولیه
مقاله ارزشیابی
مقاله هلال احمر
مقاله داوطلب
مقاله ایران

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
مقدمه و اهداف: یکی از مهم ترین مسایل سلامتی جمهوری اسلامی ایران، حوادث است در این راستا آموزش کمک های اولیه از مهم ترین برنامه های جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران است.
روش کار: مطالعه حاضر اولین ارزشیابی گسترده این آموزش ها در میان داوطلبان دانش آموزی است که به روش مقطعی در 5 استان در سال 1386 بر روی 5626 عضو به روش نمونه گیری تصادفی ساده انجام شد. برای سنجش دانش و نگرش نمونه ها از پرسشنامه های خود ایفا استفاده شد. تحلیل داده ها با نرم افزار آماری STATA 8.0 و با در نظر گرفتن طرح نمونه گیری پیچیده (Complex sampling design) انجام گرفت.
نتایج: دانش کل نمونه ها واجد میانگین امتیاز 72/2+36/9 (از نمره کل 18) بود (%95 Cl:9.29-9.43) از بین نمونه ها، 3581 دانش آموز (7/63 درصد) در کلاس های آموزش کمک های اولیه هلال احمر شرکت کرده بودند که از این میان 674 نمونه (9/11 درصد) دارای سطح دانش مطلوب بودند. سطح دانش نمونه ها تنها با متغیر آموزش قبلی، ارتباط معنی دار آماری داشت (P=0.04). میانگین امتیاز نگرش کل نمونه ها 73/4 + 11/20 (از نمره کل 25) برآورد شد (%95 Cl:19.98-20.23).
نتیجه گیری: این تحقیق، به عنوان بخشی از خود – ارزشیابی جمعیت هلال احمر نشان داد که این جمعیت باید به افزایش پوشش آموزش کمک های اولیه به دانش آموزان با بهره گیری از روش های آموزشی متناسب و بازآموزی اقدام نماید. در این راستا همکاری با آموزش پرورش الزامی است.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ