سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اساس حکمت، همراهی با حقّ است و فرمان بردن از حقدار . [امام علی علیه السلام]
 
چهارشنبه 96 تیر 21 , ساعت 5:32 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

تحقیق آموزه های نصب تانک های (مخازن ) کروی با word دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق آموزه های نصب تانک های (مخازن ) کروی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق آموزه های نصب تانک های (مخازن ) کروی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق آموزه های نصب تانک های (مخازن ) کروی با word :

این آموزه ها بهترین راهبرد را جهت نصب تانک های کروی (انوا)نشان می دهند . حاصل سال ها تجربه کارشناسان نصب موفقیت آمیز هزاران واحد می باشد . البته باید توجه داشت که این آموزه ها لزوما ماهیت عمومی دارند . مسولیت متوجه دیگران می باشد که مناسب بودن آن ها را جهت شرایط خاص زمین ها و عملکرد مورد استفاده برای هر نصب تایید کنند . به همین منظور کارشناسی با صلاحیت مثلا مشاوری در زمینه مهندسی راه و ساختمان یا نصابی که دارای مجوز باشد باید از هر گونه اطلاعات یا رهنمود ارائه شده بوسیله ی مستخدمین یا نمایندگان آنوا که مرتبط با طراحی نصب باشد جهت ان شرایط مورد نظر اطمینان حاصل نماید .
پیش از نصب تانک :
از موافقت مربوط به آیین نامه ی ساختمان مطمئن شوید .
اطمینان پیدا کنید که تخلخل ( پر منفذی )خاک مناسب است .
پیش از نصب تانک را از بابت آسیب دیده بودن بررسی نمایید تا نک های ماه قبل روانه شدن از کارخانه مان به طور کامل مورد آزمایش قرار گرفتند . هنگامی که تانک نصب گردیده باشد ما ادعایی را در زمینه ی آسیب دیده بودن آن ها قبول نمی کنیم .
بررسی کنید که عمق رادیه یا کف بند آبگذر (زهکش فاضلاب )ارتفاع گردن تانک صحیح باشد . برچسب مربوطه حداکثر عمق مورد اجازه را نشان می دهد .

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ