سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کژی، با دانش راست می شود . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 97 خرداد 12 , ساعت 9:32 عصر

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله نقش بازی در رشد خلاقیت کودکان با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش بازی در رشد خلاقیت کودکان با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش بازی در رشد خلاقیت کودکان با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش بازی در رشد خلاقیت کودکان با word :

 

مقدمه :

کودک از طریق بازی با انواع اسباب بازی، موفق به شناخت شکل ها، رنگ ها، اندازه ها، جنس اشیاء و اهمیت آنها می شود و از بازیها و ورزش ها، مهارت به دست می آورد.

کودک از طریق بازی با انواع اسباب بازی، موفق به شناخت شکل ها، رنگ ها، اندازه ها، جنس اشیاء و اهمیت آنها می شود و از بازیها و ورزش ها، مهارت به دست می آورد. با اکتشاف و جمع آوری اشیا اطلاعاتی را کسب می کند که نمی تواند در کتاب های مدرسه اش پیدا کند. مطالعه کتاب و دیدن فیلم مناسب، اطلاعات کودک را وسیع تر می کند و به او شادی و لذت می بخشد.

 

نقش خلاقیت در بازی کودکان

کودک به وسیله بازی دنیا را می شناسد، می فهمد و کنترل می کند و می تواند میان واقعیت و تخیل فرق بگذارد، میزان توانایی های خود را با دیگران مقایسه می کند و یک مفهوم روشن تر و واقع گریانه تر از خود به دست می آورد و می تواند مسئولیت کامل اعمال خود را برعهده بگیرد. در بازی نقش های معینی را برعهده می گیرد و درمی یابد کدام نقش بیشترین لذت را به وی می دهد و بازی او را قادر می سازد تا رضایت بخش ترین رابطه ها را با دیگران برقرار کند.

با کمک بازی، خوب و بد را درک می کند و می فهمد که اگر بخواهد در بازی یک فرد قابل قبول باشد باید درستکار و با حقیقت، مسلط به خود و عادل باشد. همچنین درمی یابد دوستانش در بازی به نسبت والدین کمتر شکیبا هستند و یاد می گیرد که اصول اخلاقی را هنگام بازی نسبت به محیط خانه و مدرسه به طور کامل تر رعایت کند.

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ