سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تدبیر پیر را از دلیرى جوان دوست‏تر مى‏دارم . [ و در روایتى است ] از حاضر و آماده بودن جوان براى کارزار . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 97 خرداد 13 , ساعت 4:1 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

تحقیق دیسکهای BluدرRay با word دارای 7 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق دیسکهای BluدرRay با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق دیسکهای BluدرRay با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق دیسکهای BluدرRay با word :

یادم می آید وقتی چندین سال پیش صحبت از دیسکهای نوری DVD به میان آمد . خیلی ها باور نمی کردندکه بتوان بر روی یک دیسک نوری چندین گیگابایت اطلاعات ذخیره کرد ولی بعد از آنکه دیسکهای دی وی دی به بازار آمد و تقریبا در دسترس همگن قرار گرفت این موضوع برای مردم عادی شد . اکنون با گذشت چندین سال از آن زمان شاهد ورود دیسکهای جدیدی به بازار هستیم که توانایی ذخیره اطلاعاتی در حدود چند برابر DVD را دارند و این موضوع به ما این نوید را می دهد که در آینده نه چندان دور ، شاهد ورود دیسکهایی با حجم فوق بالا و ویژگیهای دوچندان باشیم .
در این صفحه به بررسی اجمالی ویژگیهای دو دیسک نوری Blu-ray و HD-DVD پرداختیم تا بتوانیم اطلاعات اندکی در اختیار بازدیدکنندگان محترم قرار دهیم :
Blu-Ray
در سال 2002 ، دو شرکت سونی و فیلیپس بعد از مدتها همکاری در ساخت دیسکهای نوری ، تکنولوژی جدید که بر اساس اساس پرتوهای لیزر آبی کار می کند ، Blu-Ray و HD-DVD نامگذاری شده است .
با ظهور تکنولوژی Blu-Ray تحولی عظیم در دنیای دیسکهای نوری به وجود آمد و این تکنولوژی توانست به سرعت جای خود را در دنای دیسکهای نوری باز کند . دو شرکت سونی و فیلیپس با این تکنولوژی توانستند تحولی عظیم در دنیای دیسکهای نوری به وجود آورند که نتیجه آن ساخت دیسکهای با ظرفیت بالا بود .(دیسکهای Blu-Ray در سه ظرفیت مختلف به بازار عرضه می شوند ، این سه ظرفیت به ترتیب 23.3 گیگا بایت ، 25 گیگا بایت و 27 گیگا بایت است ظرفیت مذکور فقط مربو به یک لایه از دیسک Blu-ray است )

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ