سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در مردمی که نه خود نیک خواه اند و نه نیک خواهان را دوست دارند، خیری نیست . [امام علی علیه السلام]
 
یکشنبه 97 خرداد 13 , ساعت 4:2 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

طراحی بسته بندی محصولات کامپیوتری با word دارای 52 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد طراحی بسته بندی محصولات کامپیوتری با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی طراحی بسته بندی محصولات کامپیوتری با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن طراحی بسته بندی محصولات کامپیوتری با word :

طراحی بسته بندی محصولات کامپیوتری با word

 

مقدمه :

 

امروزه صنعت بسته بندی به عنوان یکی از ابزارهای تبلیغی مورد توجه کارشناسان ارتباطات و تبلیغات قرار گرفته است . « بسته بندی » به عنوان یک رسانه می تواند مفاهیم ، اطلاعات و پیام های مختلف را منتقل نماید . نوع ، جنس ، رنگ ، حروف بکار رفته ، طرح و در نهایت شکل یک بسته بندی می تواند ابزاری بسیار مهم در تبلیغ باشد . از آنجایی که این موضوع کمتر در محافل علمی و صنفی داخلی مورد توجه قرار می گیرد .

 

بسته‌های فرآورده‌های مختلف در طی روز، در محیط به چشم ما می‌خورند، بسته‌های بهداشتی مواد غذایی و دارویی و نوشیدنی‌ها و هر چه فرآورده‌های طبیعی و صنعتی که بسته‌بندی می‌شوند ما را تحت تأثیر خود قرار می‌دهند.

 

بسته‌بندی‌ها دارای خصوصیات متفاوتی هستند به همین دلیل صنعت بسته‌بندی را شاخه‌ای از علم اقتصاد و هنر می‌دانیم.

 

هماهنگی طرح بسته‌بندی با محتویات، نحوه نگهداری، نحوه حمل و نقل امری ضروریست. بسته نه تنها باید فرآورده را محفوظ نگه دارد، بلکه مصرف‌کننده را جلب می‌کند و اطلاعات لازم را باید به بیننده بدهد، در ضمن فرآورده داخل آن را باید به راحتی از درون آن خارج کرد و موقعی که خالی شد بتوان پوشش هر بسته را از بین برد.

 

علاوه بر مسایل ذکر شده زیبایی بسته باعث زیبایی و خوش‌آیندی محیط اطراف هم می‌شود. بسته‌ها سوای جلب خریدار، اطلاعات لازمی، هم بوسیله رنگ و عبارت و نشانه‌ها در اختیار مردم می‌گذارند.

 

بسته‌بندی یکی از حساس‌ترین طراحی‌های گرافیکی و کارهای چاپی است. زیرا برخلاف کارهای فرهنگی در تیراژ وسیع منتشر شده و با مخاطبان بسیار متنوع در ارتباط قرار می‌گیرد و سرنوشت محصول را دربازار رقم می‌زند. بنابراین سفارش‌دهنده، طراح و چاپکار سه طرف اصلی در تولید یک بسته هستند، طرفهای فرعی بسیاری نیز وجود دارد. بسته موفق علاوه بر سه پایه اصلی پایه چهارم هم دارد که سلیقه بازار و روان‌شناسی مخاطب از نظر رنگ، طرح، نام پیام ارزیابی می‌کند و سمت و سوی طراحی را تعیین می‌کند.

 

 

 

 

دانلود این فایل

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

لیست کل یادداشت های این وبلاگ