سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خدا بنده‏اى را خوار دارد ، او را از آموختن علم برکنار دارد . [نهج البلاغه]
 
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 5:37 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله امکان سجی بهینه سازی هندسی و رفتاری ضزبه گیر های دریایی به روش جذب انرژی با word دارای 5 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله امکان سجی بهینه سازی هندسی و رفتاری ضزبه گیر های دریایی به روش جذب انرژی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله امکان سجی بهینه سازی هندسی و رفتاری ضزبه گیر های دریایی به روش جذب انرژی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله امکان سجی بهینه سازی هندسی و رفتاری ضزبه گیر های دریایی به روش جذب انرژی با word :

سال انتشار: 1393
محل انتشار: یازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی
تعداد صفحات: 5
نویسنده(ها):
حسن باقری کارشناس اداره طرح و نظارت، اداره کل بنادرو دریا نوردی استان بوشهر
مسعود قاسمیان – معاون فنی و نگه داری، اداره کل بنادر و دریا نوردی استان بوشهر
سید عبدالسلام حسینی – رئیس اداره طرح و نظارت، اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر

چکیده:
عملکرد اصلی فندرهای دریایی(ضربه گیر ها) آنست که در حین فرآیند پهلوگیری از بروز صدمه و خسارت به کشتی و اسکله جلوگیری به عمل آورده و به عبارت دیگر به عنوان یک تکانگیر به وسیله ی جذب انرژی پهلوگیری کشتی، انرژی ناشی از ضربه ی کشتی را به میزان قابل توجهی کاهش دهند.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 5:37 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تحلیل رابطه ویژگیهای جمعیت شناختی کارآفرینان بر فرآیند کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان مازندران) با word دارای 21 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تحلیل رابطه ویژگیهای جمعیت شناختی کارآفرینان بر فرآیند کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان مازندران) با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تحلیل رابطه ویژگیهای جمعیت شناختی کارآفرینان بر فرآیند کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان مازندران) با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تحلیل رابطه ویژگیهای جمعیت شناختی کارآفرینان بر فرآیند کارآفرینی (مورد مطالعه: کارآفرینان استان مازندران) با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
تعداد صفحات: 21
نویسنده(ها):
سیدعباس موسوی – دکتری- مدیریت بازرگانی گرایش کارآفرینی و نوآوری

چکیده:
با توجه به دگرگونیهای عصر حاضر و در حالی که ما در انقلاب سوم یعنی انقلاب کارآفرینی قرار داریم خلق ثروت، توسعه تکنولوژی و ایجاد اشتغال مفید و مولد، سه دلیل مهم توجه به موضوعکارآفرینی در توسعه کشورهای توسعه یافته بوده است. هدف از اجرای پژوهش حاضر، تحلیل ابطه اثرات شش متغیر جمعیت شناختی مؤثر بر فرآیند کارآفرینی می باشد. جامعه آماری، 870 کارآفرین که در سطحاستان مازندران بودهاند، تعداد 174 نفر بعنوان نمونه انتخاب، سپس با جمع آوری اطلاعات مورد نیاز با استفاده از پرسشنامه استاندارد و ضریب پایایی، به آزمون فرضیات شش گانه پرداخته شده است. آنالیز نهائیشش متغیر جمعیت شناختی در قالب مدل رگرسیون، ضمن تحلیل رابطه فرآیند کارآفرینی در مازندران، هر کدام بصورت مستقیم، غیرمستقیم و تعاملی، بر فرآیند کارآفرینی تأثیرگذار، که از شش متغیر مورد مطالعه متغیر انگیزه اقتصادی2/7بیشترین اثرگذاری را بر فرآیند کارآفرینی داشته، و از این حیث متغیرهای الگوی نقش 1/9جایگاه اجتماعی1/9تحصیلات1/9 سن1/7وبالاخره تجربه کاری 1/7 به ترتیب در درجات بعدی اهمیت بودهاند. در پایان نتیجه گیری شده است که مدیران و مسئولان ارکان اقتصادی وابسته به دولت در استان چگونه باید به متغیرهای جمعیت شناختی در فرآیند کارآفرینی بها داده و توجه نمایند

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 5:36 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله در مورد پرتال با word دارای 17 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله در مورد پرتال با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله در مورد پرتال با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله در مورد پرتال با word :

شبکه های به هم تنیده جهانی بر پایه کار بر اینترنت به سوی تکامل پیش می روند و به طور مستمر به بازسازی خویش می پردازند در اثنای این تغییر و تحول و بازسازی مفهوم جدیدی به نام Portal مطرح گشته است و زیر بنای تحولات مهمی در آینده گشت که شاید زمانی دور از انتظار و دسترس فرض می شد.

رشد واحدهای تجاری در دوره اخیر شیوه های نوین را جهت این پیشرفت می طلبد . پرداختن به تجارت از طریق Portal های یکی از این مدل های جدید است . پیشرفت در تکنولوژی های بی سیم تأثیرات زیادی روی پیشرفت Portal ها داشته است . Portal ها موج جدیدی از اینترنت می خوانند.

تاریخچه ایجاد Portalها به اوایل دهه 1990 باز می گردد . در سال 1994 وقتی Net scape Navigator گسترش پیدا کرد : استفاده از وب ها تقریباً عمومیت پیدا کرد . دو پروفسور و جری یانگ ( jerry Yong ) مدلی ا زیک سایت با دسترسی برای آسان برای هر کسب ساختند . سایت اولیه jerry Yang’s Guid to www نام داشت . در آن زمان این سایت با امکانات ویژه اش بسیار مورد توجه قرار گرفت و توجه بسیاری از اسپانسرها را به سوی خود جلب کرد . استقبال شایان از این سایت این دو را بر آن داشت تا به توسعه آن بپردازند و سپس  آن را به Yahoo ! که همچنان از پر مخاطب ترین و عمومی تین سایت هاست تبدیل کردند.

موفقیت Yahoo ! سایر شرکت ها را بر آن داشت تا از این تکنیک پیروی کنند و اکنون شاهد صدها Portal روی شبکه جهانی وب هستیم.
برخی بر این باورند که قرار دادن واژه Portal روی home page ، سایت مورد نظر را به یک  Portal تبدیل خواهد کرد و افزون چندین ارتباط (Link ) و خصوصاً استفاده از یک موتور جستجو بر ای دستیابی به اطلاعات روی Web ، برای تبدیل یک وب سایت به Portal کافی است ولی آیا Portal ها به همین راحتی قابل وصولند؟
برای پاسخ به این سوال بهتر است بیتشر با ساختار و مشخصات یک Portal آشنا شویم و Portal چیست؟
از نظر لغوی واژه Portal در دیکشنری آکسفورد به دوروازه (Gate Way ) تعبیر شده است یک Portal روی اینترنت مانند یک نفطه ورود به اطلاعات قابل دسترسی در اینترنت است.
(www. Zdwebopedia.com) zd webopedia

Portal را به صورت زیر تعریف کرده است:
« یک وب سایت یا سرویسی که طیف وسیعی از منابع و خدمات مانند E-mail ، بازارهای مجازی ، موتورهای جستجو و خریدهای online ،‌ گروه های مذاکره ، اخبار ، وقایع ورزشی ، گزارش وضعیت هوا و ….
را ارائه می دهد . در گذشته تعداد Portal ها بسیار محدود بوده ولی اکنون تقریباً همه وب سایتهای قدیمی به Portal ها تغییر پیدا کرده اند.
Portal ها به ارتباطاتی را به سایر سایت ها و Portal ها فراهم می سازند لذا مهم ترین مفهوم که از بیان Portal بر می آید استفاده مخاطبان از ارتباطات بین همه خدمات اینترنتی می باشد .
Portal روی شبکه به صورت یک ابزار رقابتی درآمده است و هر روز با امکانات بیشتری عرضه می شود . صاحبان این شرکت با سرعت دیوانه واری به پیش می تازند تا بتوانند مخاطبان بیشتری را داشته باشند . اطلاعاتی که هر Portal کاربر را به آن هدایت می کند به نوع و محل ورود بستگی دارد.

از نقطه نظر مشتری Portal ها معایبی دارد مانند اینکه کاربران فقط به اطلاعات دیکته شده و مشخصی دسترسی دارند. باید تنها به بخشی از اطلاعات قناعت کنند . Portal ها معمولاً کاربردان را به یک سری همگونه زیر یک چتر فعالیت می کند رهنمود می سازد.

مزایایی ایجاد Portal
ایجاد یک web Portal مزایایی زیر را در برخواهد داشت:
•    تهیه و تامین اطلاعات از منابع مخلتف با فرمت های متفاوت  ارائه آن در یک قالب منفرد .
•    تامین خدماتی بر پایه وب مثل chat roon ، search ، E-mail FTP  و ….
•    به کاربران اجازه می دهد که فعالیت های تجاری خود را اداره و کنترل نمایند.
معایب ایجاد Portal
ایجاد web Portal معایبی برای اکثر تجارت ها به شرح زیر خواهد داشت.
•    گسترش فضای رقابتی
•    ناتوانی در تکمیل فرایند تجارت و فروش کالا یا  خدمات . این موضوع در مواردی حادتر است که مشتری اطلاعات کاملی را دریافت می نماید و در نهایت برای خرید یا دریافت خدمات به شرکت رقیب مراجعه می کند .
•    داشتن اطلاعات بسیار زیاد یا بسیار کم که باعث گیچ شدن مشتری می شود.
•    و  باید شرکت ها همواره از جدیدترین اطلاعات برخوردار باشند.

چرا Portal ها مفیدند ؟
ممکن است شما نخواهید که مانند Yahoo ! تمام دنیا را تحت پوشش قرار دهید ولی شاید اطلاعتی داشته باشید که برای عده ای مفید باشند و بخواهید این دادهها و اطلاعات را منتشر کنید . برای استفاده به سایت شما مراجعه خواهند کرد به این صورت Portal ها بسیار مفید خواهند بود و ورودی های لازم را جهت کاربردان ایجاد خواهد کرد.
منابع درآمد برای صاحبان Portal
تعداد Portal web ها روی اینترت با سرعت نور در حال افزایش  است و فرصت های تجاری سودمند را ایجاد می کنند . همانطور که قبلاً اشاره شد . Portal ها دروازه ای برای ورود به اطلاعات هستند بر اساس این منابع متنابهی برای درآمد در آن وجود دارد.

در آمد بر اساس مشتری
( consumer – side Revenue )
مثل برنامه ارائه حق عضویت برای عضو شدن در سایتی و استفاده از اطلاعات و خدمات سایت مورد نظر . این مدل خصوصاً زمانی بسیار مفید است که شرکت بتواند اطلاعات و خدمات ارزشمندی برای ارائه تهیه کند.

در آمد بر اساس تامین کننده
( Suplier – side Revenue )
ایجاد Line  هایی از تامین کنندها به مشتریان روی سایت و دریافت وجه از تامین کننده بابت ارائه Link و آشنایی با مشتری.

درآمد از طریق تبلیغات روی سایت
صاحبان یک Portal برای کسب درآمد می توانند از هر یک از مدل های فوق یا ترکیبی را دو یا همه آن استفاده نمایند . البته مدلی که انتخاب می شود می شود به هدف سایت نیز مرتبط است .
مثلاً Portal هایی که به صورت حرفه ای به مسائل پرشکی می پردازند . عموماً از مدل اول یعنی درآمد بر اساس مشتری تکیه می کنند .

عاملان پیش برنده در گسترش Portal ها
بیشتر شرکت ها برای پاسخگویی به طیف وسیع نیازهای مخاطبان خود به ایجاد Portal دست می زنند . عوامل زیر در گسترش Portal ها موثرند.
–    گسترش کاربران و خدمات On- line
–    مطالب مفید و مورد استفاده روی وب
–    گسترش تجارت الکترونیکی( 4/1 میلیون خریدهای ( On –line
–    نرم افزارها و ابزراهای جیدید تکنولوژیکی که رشد فزاینده دارند . مثل PC ،‌ ‍PDA ، تلفن های اینترنتی ، ….
Portal ها همچنین باید به موارد زیر جهت توسعـه هر چه بیشتر و موفق تر توجه نمایند .
•    مشاهده و دسترسی پذیری آسان
این نکته باعث افزایش وفاداری مشتری می گردد و مشتری در صورت رضایت درباره به سایت مراجعه خواهد کرد .
•    مطالب و مفاهیم جدید و کیفیت بالا در ارائه خدمات.
•    ایجاد صرفه جویی در هزینه های مخاطبان با مراجعه به Portal که سبب مراجعان مکرر آن ها می گردد .
•    بکار گیری تکنولوژی و خدمات نوین که مشتری را on-line  حفظ نماید.
•    این کار را می توان با استفاده از درآمد ناشی از تبلیغات انجام دهد.
•    ارائه سرویس خدمات با ارزش افزوده زیاد.
اگر مشتریان سرویس یا خدمات مورد نظر کاری خود را با ارزش افزوده بیشتر بیابند حاضرند در ازای آن پول پرداخت کنند.

دسته بندی Portal ها
تقسم بندی Portal ها انواع بسیار گوناگونی دارد . و با توجه به نوع دیدگاه متفاوت خواهند بود در ادامه فصل به برخی از انواع دسته بندی اشاره خواهیم دسته بندی که در این مقطع مورد نظر است با توجه به کاربران می باشد.

یک Portal می تواند در سطع استفاده از کاربران خاصی باشد . که به آن user – Level می گویند و یا گروه خاصی از Portal  استفاده نمایند که به آن group – Level گفته می شود . البته در usiness model سازمان می توان از ترکیبی از هر دو استفاده کرد .

نوع user – level در حال حاضر بسیار متداول می باشد و به شخصی کردن محیط برای کاربران می پردازد . کاربران در سطح و رده های گوناگون می توانند از میان گزینه های متفاوت حیطه مورد علاقه خود را بیابند و به شخصی کردن سایت مورد نظر بر طبق خواسته ها ، داده ها و اطلاعات خود بپردازند .

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 5:36 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله ارائه یک چارچوب برای مدلسازی فرایندهای تجاری و مدلسازی اطلاعات در مهندسی نرم افزار با تکیه بر ابعاد فرایند با word دارای 12 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله ارائه یک چارچوب برای مدلسازی فرایندهای تجاری و مدلسازی اطلاعات در مهندسی نرم افزار با تکیه بر ابعاد فرایند با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله ارائه یک چارچوب برای مدلسازی فرایندهای تجاری و مدلسازی اطلاعات در مهندسی نرم افزار با تکیه بر ابعاد فرایند با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله ارائه یک چارچوب برای مدلسازی فرایندهای تجاری و مدلسازی اطلاعات در مهندسی نرم افزار با تکیه بر ابعاد فرایند با word :

سال انتشار: 1389

محل انتشار: اولین همایش منطقه ای مهندسی نرم افزار

تعداد صفحات: 12

نویسنده(ها):

فرشته رضایی – گروه کامپیوتر دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمین
محمد اقدسی – دانشگاه تربیت مدرس پل گیشا جنب دانشکده مدیریت دانشگاه تهران

چکیده:

یکی از مهمترین نیازهای دانشجویان و مهندسین نرم افزار شناخت انواع روشهای مدلسازی جهت ساده تر کردن کار مدلسازی داده ها و نیز تحلیل و طراحی و نمایش گرافیکی سیستم های نرم افزاری است مدلسازی فرایندهادر مهندسی نرم افزار فعالیتی است که توسط تحلیل گران فرایندها و به منظور استخراج فرایندهای موجود و نمایش فرایندهای جدید در تمام متدولوژی ها و استراتژ ی هامورد استفاده قرار می گیرد در چنین فعالیتی تحلیل گران از ابزارهای مدلسازی برای مدل کردن وضعیت فعلی و وضعیت اینده سازما ن استفاده می کنند مدلسازی فعالیتی است که سالهاست در توسعه نرم افزار انجام می شود تعریف یک مدل تقسیم یک برنامه پیچیده با یک سیستم عظیم را به اجزای ساده راحت می کند اجزای مجزایی که میتوان بهصورت منفرد مطالعه کرد. میتوان راحت تر روی قسمتهای کوچکتر یک سیستم تمرکز کرد دراین مقاله به معرفی و مقایسه روشهای معمول مدلسازی فرایندهای کسب وکار و مدلسازی اطلاعات شامل0IDEF X 0IDEF0IDEF UML0ERD0DFD و ;. همچنین نحوه نمایش، مراحل مدلسازی مزایا و معایب هریک پرداخته می شود.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
جمعه 95 مهر 30 , ساعت 5:36 صبح

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

مقاله تغییر اقلیم و تاثیر آن بر تنوع زیستی در اکوسیستمهای جنگلی با word دارای 8 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله تغییر اقلیم و تاثیر آن بر تنوع زیستی در اکوسیستمهای جنگلی با word کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله تغییر اقلیم و تاثیر آن بر تنوع زیستی در اکوسیستمهای جنگلی با word،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله تغییر اقلیم و تاثیر آن بر تنوع زیستی در اکوسیستمهای جنگلی با word :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: دومین همایش ملی تغییر اقلیم و تاثیر آن بر کشاورزی و محیط زیست
تعداد صفحات: 8
نویسنده(ها):
آزاده دلجویی – دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی جنگل، دانشکده منابع طبیعی، دانشگاه تهران
احسان عبدی – استادیار گروه جنگلداری و اقتصاد جنگل، دانشکده منابع طبیعی، دانشگاه تهران

چکیده:
اکوسیستمها محصولات و خدمات بسیاری را برای رفاه و بقای بشر فراهم می کند. برخی از جوامع بومی و روستایی برای زندگینیازمند چنین محصولات و خدماتی هستند. محصولات و خدمات عبارتند از غذا، سوخت، انرژی، محصولات دارویی، آب، هوایپاکیزه، کنترل سیلاب و طوفان ها، گردهافشانی، پراکنش بذور، کنترل آفات و بیماریها، تشکیل خاک و نگهداری از آن، تنوعزیستی، فرهنگ و ارزشهای زیباشناختی و تفریحی . تنوع زیستی را چنین تعریف میشود : تغییرپذیری در میان اندامهایموجودات زنده مانند موجودات زمین زی و اکوسیستمهای آبی و پیچیدگی اکولوژیکی که آنها را از هم جدا می کند؛ چنین تنوعیدر داخل گونه ها، بین گونه ها و اکوسیستم دیده میشود. تغییرات اقلیمی بطور مستقیم بر عملکرد ارگانیسمها (رویش و رفتار)،جمعیت آنها (اندازه و ساختار) و ساختار اکوسیستم و عملکرد آن (تجزیه، چرخه غذایی، جریان آب و ترکیب گونه ها و ارتباطمتقابل آنها) تاثیر می گذارد. غلظت گازهای گلخانهای در نتیجه فعالیتهای انسان بهمراه عوامل طبیعی منجر به تغییر اقلیم در قرنبیستم شده است که در پی آن آب اقیانوسها و سطح زمین گرمتر شد، الگوی مکانی و زمانی بارندگی تغییر کرد و سطح آبدریاها بالا آمد. چنین تغییراتی به ویژه در مناطق گرمسیری بر زمان تولید حیوانات و گیاهان و حتی مهاجرت حیوانات، طول فصلرویش، پراکنش گونه ها و اندازه جمعیت و فراوانی آفات و بیماریها تاثیر گذاشت.

 

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید
<   <<   6   7   8   9   10   >>   >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ